دسته‌بندی نشده

قیمت گوگل پیکسل ۵ فاش شد؛ خبر بد برای گلکسی اس ۲۰

روز گذشته یکی از کاربران ردیت تصویری را به اشتراک گذاشت که با استناد بر آن می‌توانیم بگوییم قیمت گوگل پیکسل ۵ پایین‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتیم و این می‌تواند خبر بسیار بدی برای پرچم‌دارهای مقرون به صرفه مانند گلکسی اس ۲۰ باشد.

علی‌رغم استفاده از بهترین دوربین‌های موجود، پیکسل‌ها هیچوقت نتوانستند در بین دیگر گوشی‌های هوشمند بدرخشند و موفقیت چشم‌گیری را برای گوگل به ارمغان بیاورند. معمولا قیمت این گوشی‌ها نیز در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دادند زیاد بود و لذا تمام جذابیت‌های این محصول نادیده گرفته می‌شد. اما گوگل ظاهرا سیاست خود را تغییر داده و قصد دارد محصولاتش را با قیمت معقول‌تری راهی بازار کند. حداقل این چیزی است که از نظرسنجی اخیر این شرکت می‌فهمیم.

گوگل اخیرا از کاربران پرسید «اگر تنها یک انتخاب داشته باشید، کدام یک از پیکسل‌های زیر را خریداری می‌کردید؟» در پایین آن نیز جدولی وجود داشت که قیمت دو گوشی معمولی و بالارده پیکسل را نشان می‌داد. شرکت‌ها معمولا از اینگونه روش‌ها برای ترغیب کاربران جهت خرید محصولات خود استفاده می‌کنند و خب اگر این نظرسنجی واقعی باشد، بنابراین احتمالا شاهد ارزان قیمت‌ترین پیکسلی خواهیم بود که تاکنون راهی بازار شده و این مسئله می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌ها خبر بدی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *