** خواهشمند است با آگاهی کامل از چگونگی ارسال و هزینه های روش حمل و نقل خود را انتخاب نمایید**

آماده سازی سفارش:

زمانی که خریدار سفارش خود را ثبت می نماید، در صف پردازش سفارشات قرار می گیرد. مدت زمان انتظار برای پردازش و آماده سازی سفارشات مشتریان عزیز از 1 تا 24 ساعت متغیر می باشد.

در تعطیلی های، مناسبت های تبلیغاتی و مواقعی که به دلیل نوسانات بازار میزان فروش فرای حد انتظار می گردد، ممکن است زمان انتظار آماده سازی سفارشات بیشتر از حالت عادی باشد.

کلیه واحدهای امور سفارشات، انبار و بسته بندی ، برای آماده سازی هرچه سریعتر سفارشات در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

قابل توجه:

1-هزینه تیپاکس پس کرایه می باشد به این معنا که در هنگام تحویل بسته، توسط شرکت تیپاکس از مشتریان دریافت می گردد. مشتریان گرامی در این سایت صرفا هزینه بسته بندی را پرداخت می نمایند. ارسال با تیپاکس فقط مختص مشتریان غیر تهرانی می باشد. مبلغ 8000 تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

2- هزینه ای که برای ارسال با پست می پردازید شامل هزینه پستی، هزینه بیمه پستی و بسته بندی می باشد.

3-برای مشتریان تهرانی، هزینه پیک به عهده مشتری می باشد. مشتری میتواند پس از اطلاع از آماده بودن سفارش، شخصا پیک یا اسنپ باکس را برای دریافت سفارش خود ارسال نماید. این سایت هیچ مسئولیت و منفعتی در مقابل هزینه پیک مشتری ندارد. لطفا در هنگام انتخاب روش حمل نقل، به مبلغ قیمت پیک به نسبت محدوده آدرس خود توجه فرمایید.

4-مشتریانی که مایل به دریافت بسته خود از طریق باربری هستند، لطفا نوع باربری را در قسمت توضیحات ذکر کنند، لازم به ذکر هست هزینه پیک درون شهری از انبار تا باربری به عهده مشتری می باشد، مبلغ 8000 تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

– ارسال با پیک

برای مشتریان تهران ارسال با پیک سریعترین روش می باشد. مامور پیک موظف است کالاهای مشتریان را صحیح و سالم تحویل ایشان نمایند و لازم است مشتریان قبل ازتحویل گرفتن و امضای رسید کالا آن را از لحاظ شکستگی و سلامت فیزیکی کاملا چک نمایند. دقت نمایید که این روش شامل حومه تهران نیست.

زمان ارسال:
پس از آماده سازی سفارش، زمان ارسال با پیک تقریبا 1 ساعت می باشد (غیر از زمان های شلوغی غیر قابل پیش بینی خیابان ها).

هزینه ارسال:
هزینه ارسال مطابق تعرفه پیک (با توجه به موقعیت زمانی و مکانی متغیر می باشد و توسط شرکت های پیک معین می گردد، کامپیوتر پارسیان به هیچ عنوان در این هزینه منفعت مالی ندارد.)

– ارسال با پست

ارسال با پست، مقرون به صرفه ترین روش ارسال برای مشتریان شهرستان می باشد. عموما ارسال با این روش تا درب منزل یا محل کار مشتری ۲ تا 3 روز طول می کشد. چنانچه ارسال کالای شما با پست باشد جهت پیگیری وضعیت مرسوله خود در هر زمان می توانید به سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست مراجعه و شماره مرسوله خود را وارد نمایید.

زمان ارسال:
۲ الی ۴ روز- در صورت نیاز فوری به محصول با پشتیبانی تماس بگیرید.

هزینه ارسال:
نسبت به وزن، حجم و قیمت بسته متغیر می باشد.

– ارسال با تیپاکس

زمان ارسال:
زمان ارسال با تیپاکس ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد.

هزینه ارسال:
به عهده مشتری می باشد و در مقصد به تیپاکس پرداخت میشود.

برای تخمین هزینه بسته پستی خود موارد زیر را مطالعه بفرمایید:

تعرفه پایه بر اساس وزن، فاصله مبدا و مقصد با توجه به تبصره های زیر محاسبه می شود.

تبصره 1 : در صورتیکه وزن حجمی بیشتر یا برابر با وزن جرمی باشد، مبنای محاسبه  تعرفه وزن حجمی می باشد.

تبصره 2 : در صورتیکه پاکت با وزن بالای 2 کیلوگرم باشد، مرسوله با تعرفه بسته محاسبه خواهد شد.

تبصره 3: در سرویس اکسپرس هوایی: تعرفه به ازای وزن حجمی محاسبه می شود.

تبصره 4 : وزن حجمی از فرمول زیر محاسبه می گردد:

قوانین بیمه سفارشات توسط تیپاکس:

 -ارسال با چاپار

زمان ارسال: برای شهرهای با مسافت کمتر از 600 کیلومتر از تهران 24 ساعت و برای شهرهای با مسافت بیشتر بین 48 تا 72 ساعت.

هزینه ارسال: (پس کرایه) درب منزل توسط شرکت چاپار از مشتری دریافت می گردد.

در سایت مبلغ 10 هزار تومان بابت هزینه های بسته بندی کامپیوتر پارسیان از شما دریافت می گردد. هزینه 10 هزارتومانی که بابت بسته بندی از شما در سایت گرفته می شود، صرفا بابت یک بسته اندازه متوسط می باشد و در صورتیکه تعدد کالاها یا تعداد آن ها در سفارش مشتری زیاد باشد بطوریکه مجبور به بسته بندی بیشتر باشد، توسط شرکت پارسیان با مشتری تماس و مشتری ملزم به پرداخت هزینه های مازاد بسته بندی می باشد.

با مطالعه لینک های زیر می توانید هزینه ارسال بسته خود را توسط شرکت تیپاکس تخمین بزنید. تعرفه داخلی برای شهرهایی است که ارسال آن ها بصورت زمینی امکان پذیر است. تعرفه هوایی برای شهرهایی است که ارسال به آن ها شهرها تنها از راه هوایی امکان پذیر است.

تعرفه داخلی

تعرفه هوایی 

– تحویل درب فروشگاه

هزینه ارسال:
رایگان است و مشتری می تواند درب فروشگاه کامپیوترپارسیان کالای خود را تحویل بگیرد.

— مشتری حتما باید قبل از حضور در محل از آماده بودن سفارش خود از طریق تماس با شماره 88947512 داخلی 1 اطمینان حاصل نمایید.

— در صورت داشتن هر گونه سوال با پشتیبانی کامپیوتر پارسیان تماس بگیرید.

— لازم به ذکر می باشد سفارشات ۵شنبه نیز شنبه پردازش و ارسال می شود.