آماده سازی سفارش:

زمانی که خریدار سفارش خود را ثبت می نماید، در صف پردازش سفارشات قرار می گیرد. مدت زمان انتظار برای پردازش و آماده سازی سفارشات مشتریان عزیز از 1 تا 24 ساعت متغیر می باشد.

در تعطیلی های، مناسبت های تبلیغاتی و مواقعی که به دلیل نوسانات بازار میزان فروش فرای حد انتظار می گردد، ممکن است زمان انتظار آماده سازی سفارشات بیشتر از حالت عادی باشد.

کلیه واحدهای امور سفارشات، انبار و بسته بندی ، برای آماده سازی هرچه سریعتر سفارشات در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

مجموعه کامپیوتر پارسیان برای حفظ رضایت مشتریان خود سرویسی را در نظر گرفته که مشتری بتواند ظرف مدت 7 روز کاری کالای خریداری شده را مرجوع و یا تعویض کند، که طبق قوانین حاکم بر خرید اینترنتی شرایطی در نظر گرفته شده که در زیر به آن اشاره می‌شود :

مشتری می تواند از لحظه خرید تا مدت هفت روز کاری اقدام به لغو خرید خود نماید، مشروط به اینکه:

  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا برعهده خریداراست.
  • لغو سفارش یا انصراف از خرید فقط از طریق تماس تلفنی با دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان شماره ۸۸۹۴۷۵۱۲ داخلی ۱ امکان پذیر است.
  • پس از هماهنگی با دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان، کالا در بسته بندی ایمن، به همراه یک نوشته که حاوی شماره سفارش، اطلاعات تماس و دلیل مرجوعی می باشد، بنا به تمایل خریدار (از طریق پست، تیپاکس یا پیک) به “دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان” به آدرس تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از تقاطع طالقاني، پلاك ۱۵۷۵، طبقه اول، واحد ٢، کد پستی:۱۵۹۳۶۱۳۵۱۴ ارسال شود.
  • نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز هفت روز کاری برای انصراف از خرید، طبق  تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد.

توجه بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند ۲: از آنجا که کامپیوترپارسیان یک وبسایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

با استناد به “توجه بند ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیۀ خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.

قوانین مرجوعی در شرایط مغایرت کالای ارسالی با سفارش مشتری:

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

  • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، فقط از طریق تماس تلفنی با شماره ۸۸۹۴۷۵۱۲ داخلی ۱ صورت پذیرد.
  • پس از هماهنگی با دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان، کالا در بسته بندی ایمن، به همراه یک نوشته که حاوی شماره سفارش، اطلاعات تماس و دلیل مرجوعی می باشد، بنا به تمایل خریدار(از طریق پست، تیپاکس یا پیک) به “دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان” به آدرس تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از تقاطع طالقاني، پلاك ۱۵۷۵، طبقه اول، واحد ٢، کد پستی:۱۵۹۳۶۱۳۵۱۴ ارسال شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیۀ خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیۀ خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌ کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • لطفا کالاها را قبل از پیچ کردن تست نمایید. حتی اگر کالا معیوب باشد ، تنها زمانی از طرف کامپیوتر پارسیان پذیرفته می شود که پیچ نشده باشد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

  • آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، فقط از طریق تماس تلفنی با شماره ۸۸۹۴۷۵۱۲ داخلی ۱ اطلاع داده شود.
  • پس از هماهنگی با دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان، کالا در بسته بندی ایمن، به همراه یک نوشته که حاوی شماره سفارش، اطلاعات تماس و دلیل مرجوعی می باشد، بنا به تمایل خریدار(از طریق پست، تیپاکس یا پیک) به “دفتر مرکزی کامپیوتر پارسیان” به آدرس تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از تقاطع طالقاني، پلاك ۱۵۷۵، طبقه اول، واحد ٢، کد پستی:۱۵۹۳۶۱۳۵۱۴ ارسال شود.
  • لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به کامپیوتر پارسیان بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر کالا دارای نقص فنی باشد:

  • کارشناسان خدمات پس از فروش کامپیوتر پارسیان ، ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب ‌دیدگی توسط کارشناسان کامپیوتر پارسیان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کامپیوتر پارسیان بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است  در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، کامپیوتر پارسیان تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و کامپیوتر پارسیان در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کامپیوتر پارسیان ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
  • کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای  محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت کامپیوتر پارسیان هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که  کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد.  به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین۴۸ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت  و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامپیوتر پارسیان است.

اگر در حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

  • از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی قابل رویت هستند خودداری نمایید.
  • خریدار مکلف است بلافاصله پس از دریافت کالا، در مقابل کالارسان اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره  نماید.
  • چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط کامپیوتر پارسیان ، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است .
  • پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.
  • اگر مشتری در هنگام ثبت سفارش کالاهای شکستی (مانیتور، کامپیوتر یکپارچه، پرینتر و کیس های شیشه ای) راه حمل و نقل “پست” را انتخاب کند، مسئولیت شکستن و آسیب دیدگی در ارسال با پست بر عهده مشتری می باشد. چراکه اداره پست مسئولیت آسیب به کالاهای شکستنی را به لحاظ بیمه و غرامت بر عهده نمیگیرد.

محاسبه هزینه ارسال در کامپیوتر پارسیان:

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کامپیوتر پارسیان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده کامپیوتر پارسیان است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت کامپیوتر پارسیان ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کامپیوتر پارسیان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

تبصره 1) مانیتور و لپتاپ که دارای پیکسل سوخته باشد، در صورتی که کمتر از 5 پیکسل باشد طبق پروتکل‌ها تمامی شرکت‌های گارانتی کننده و همچنین تمامی ‌کارخانه‌های سازنده شامل شرایط عودت کالا نمی‌باشد.

تبصره 2) در صورت آسیب دیدگی ظاهری سوکت‌های مادربرد، هماهنگی و ارسال آن به گارانتی به عهده مشتری می‌باشد و شامل شرایط عودت کالا نمی‌باشد.

تبصره 3) در صورتی که جعبه، کارتن و یا کارت گارانتی محصول خریداری شده مخدوش و یا مفقود شده باشد از پذیرش و عودت آن معذوریم.

 

قوانین گارانتی:

لطفا به محض دریافت سفارش خود، سفارش خود را چک نموده و در صورت وجود هر موردی قبل از باز کردن پلمب ، قبل از نصب به واحد خدمات پس از فروش اعلام نمایید. مهلت تست و چک کردن سفارش برای مشتریان فقط 7 روز از تاریخ ثبت سفارششان می باشد. بنابراین اگر مشتریان بسته خود را بلافاصله به لحاظ ظاهری و فنی چک و تست نکنند و تا قبل از 7 روز از تاریخ سفارش، ارسال نکنند، دیگر امکان مرجوعی را نخواهند داشت.

مهلت تست ومرجوعی CPU  48 ساعت می باشد.

مهلت تست و مرجوعی سفارش نهایتا 7 روز بعد از تاریخ سفارش می باشد.

کالای دارای ایراد فیزیکی، به هیچ عنوان مرجوع نمی گردد.

ساعات کار واحد مرجوعی کالا و گارانتی، شنبه تا چهارشنبه از 11 الی 3 بعد از ظهر می باشد.

ارائه فاکتور در زمان مراجعه الزامی می باشد.

وجود هرگونه مغایرت در سفارش شما ، بلافاصله پس از دریافت بسته می بایست چک شود. اگر کالا را استفاده نموده و سپس مغایرت را اعلام نمایید از عهده کامپیوتر پارسیان خارج می باشد. کالا به هیچ عنوان نباید پیچ شود. مشتریان عزیز می بایست کالاهای سفارش خود را بدون پیچ کردن تست نمایند. لطفا کالاها را قبل از پیچ کردن تست نمایید. کالای پیچ شده توسط گارانتی پذیرفته نمی شود.

با در نظر گرفتن شرایط فوق در صورت بروز نقص فنی در کالای خود ،  یا مغایرت در سفارش خود با بسته ارسالی، و یا اگر کالای شما تحت گارانتی کامپیوتر پارسیان و هنوز از لحاظ زمانی اعتبار دارای است ، شما می توانید کالای مورد نظر را به همراه کپی فاکتور در “بسته بندی ایمن”، به آدرس زیر ارسال نمایید.

نام گیرنده: مرکز کامپیوتر پارسیان واحد گارانتی

آدرس: تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از تقاطع طالقاني، مركز كامپيوتر ايران، طبقه زير همكف، واحد ۵۵۵

کد پستی: ۱۴۱۶۷۹۴۴۶۵

شماره تماس واحد گارانتی:

02188800010 (داخلی 4)

 

مشتریان گرامی، در صورتی که کالای نیاز به تعمیر شما، تحت پوشش گارانتی های زیر می باشد، و از بازه 7 روز مهلت تست کامپیوتر پارسیان خارج شده است، لطفا جهت تعمیرات، مستقیما به خود شرکت گارانتی ارسال نمایید.

در صورتیکه کالای نیاز به تعمیر شما، تحت گارانتی های اشاره شده در ذیل باشد و به جهت تعمیر به کامپیوتر پارسیان ارسال نمایید، هزینه پیک درون شهری رفت و برگشت به شرکت گارانتی به عهده خود مشتری می باشد و اساسا ارسال مستقیم شما به شرکت گارانتی به مراتب از لحاظ زمانی بهینه تر می باشد.

گارانتی الماس ایرانیان

گارانتی  سازگار

گارانتی آواژنگ

گارانتی آونگ

گارانتی حامی

گارانتی گرین

گارانتی تسکو(توسن)

گارانتی ایمانتک

گارانتی ام آی تی

گارانتی ایزی

گارانتی تابا

گارانتی سریر سرویس

گارانتی جی پلاس

گارانتی سدید گستران

 

راه های ارتباطی با شرکت های گارانتی جهت سهولت مشتریان گرامی کامپیوتر پارسیان:

گارانتی الماس ایران

نام شرکت: الماس رایان ایرانیان

تلفن: 02188803555

وب سایت: http://almasiran.ir/

ایمیل: service@almasiran.ir

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، مرکز تجارت ایرانیان، طبقه هشتم، واحد 12

 

گارانتی سازگار ارقام

نام شرکت: سازگار ارقام

تلفن: 0218701

وب سایت: http://www.sazgar.com/

ایمیل: info@sazgar.com

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، بالاتر از خیابان مطهری، خیابان ناهید، پلاک 17

 

گارانتی آواژنگ

نام شرکت: خدمات آواژنگ

تلفن: 02187113

وب سایت: http://avajang.com/

ایمیل: info@avajang.com

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، خیابان 25، شماره 24، ساختمان آواژنگ

 

گارانتی آونگ

نام شرکت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات آونگ

تلفن: 02188500805

وب سایت: https://avang.ir/

ایمیل: info@avang.ir

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان قنبرزاده، نبش کوچه 16، پلاک 56، طبقه 3، واحد 3

 

گارانتی حامی

نام شرکت: حامی

تلفن: 02187125555

وب سایت: http://hamicare.com/

ایمیل: info@hamicare.com

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، بین سهروردی و اندیشه، پلاک

 

گارانتی گرین

نام شرکت: پردیس صنعت سیاره سبز

تلفن: 02188851750

وب سایت: http://green-guarantee.ir/

ایمیل: info@green-guarantee.ir

آدرس: تهران، خیابان سمیه، بین سپهبد قرنی و استاد نجات اللهی، پلاک 215

 

گارانتی توسن سیستم

نام شرکت: توسن سیستم

تلفن: 02188939795

وب سایت: https://service.tsco.ir

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر ،نرسیده به میدان ولیعصر، روبروی وزارت بازرگانی،کوچه ولدی ، پلاک 45

 

گارانتی ایمانتک

نام شرکت: مهندسی ایمانتک

تلفن: 02188940370

وب سایت: https://imantech-co.com/

ایمیل: support@imantech-co.com

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، مجتمع کامپیوتر ولیعصر، طبقه هفتم، واحد 89

 

گارانتی گروه ام آی تی M.I.T Group

نام شرکت: ایمن ایده ایرانیان

تلفن: 02154946

وب سایت: https://shopmit.net/

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، کوچه پرویز روشن، پلاک 19، واحد 1

 

گارانتی ایزی

نام شرکت: کامپیوتری ایزی

تلفن: 02184282

وب سایت: http://www.easyco.ir/

ایمیل: info@easyco.ir

آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه شهید اعرابی 4 (6 غربی)، پلاک 11

 

گارانتی گسترش تجارت تابا

نام شرکت: گسترش تجارت تابا

تلفن: 02188343234

وب سایت: https://tabagt.com/

ایمیل: info@tabagt.com

آدرس: تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، خیابان آذر شهر، پلاک 12، طبقه 2، واحد 2

 

گارانتی سریر سرویس

نام شرکت: سریر سرویس

تلفن: 02184048

وب سایت: http://www.sarirservice.com/

ایمیل: info@sarirservice.com

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، بین چهار راه ولیعصر و چهار راه کالج، ساختمان 68، طبقه 2

 

گارانتی گلدیران

نام شرکت: گلدیران‎

تلفن: 02184733

وب سایت: http://goldiran.ir/

ایمیل: info@goldiran.ir

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه همت، میدان شهران، میدان الغدیر، خیابان مخابرات، کوچه رضوان، پلاک 1

 

نام شرکت: داده پردازی سدید گستران امین

تلفن: 02188928696

وب سایت: www.sadidgostaran.ir

ایمیل: info@sadidgostaran.ir

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، مرکز تجارت ایرانیان، طبقه 4، واحد 5

 

شرایط ارسال کالا:

آماده سازی سفارش:

زمانی که خریدار سفارش خود را ثبت می نماید، در صف پردازش سفارشات قرار می گیرد. مدت زمان انتظار برای پردازش و آماده سازی سفارشات مشتریان عزیز از 1 تا 24 ساعت متغیر می باشد.

در تعطیلی های، مناسبت های تبلیغاتی و مواقعی که به دلیل نوسانات بازار میزان فروش فرای حد انتظار می گردد، ممکن است زمان انتظار آماده سازی سفارشات بیشتر از حالت عادی باشد.

کلیه واحدهای امور سفارشات، انبار و بسته بندی ، برای آماده سازی هرچه سریعتر سفارشات در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

خواهشمند است، مشتریان گرامی بلافاصله بعد از ثبت سفارش در سایت و بدون هماهنگی پیک یا اسنب به محل ارسال ننمایید.

قابل توجه:

1-هزینه تیپاکس پس کرایه می باشد به این معنا که در هنگام تحویل بسته، توسط شرکت تیپاکس از مشتریان دریافت می گردد. مشتریان گرامی در این سایت صرفا هزینه بسته بندی را پرداخت می نمایند. ارسال با تیپاکس فقط مختص مشتریان غیر تهرانی می باشد. مبلغ 10هزار تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

2- هزینه ای که برای ارسال با پست می پردازید شامل هزینه پستی، هزینه بیمه پستی و بسته بندی می باشد.

3-برای مشتریان تهرانی، هزینه پیک به عهده مشتری می باشد. مشتری میتواند پس از اطلاع از آماده بودن سفارش، شخصا پیک یا اسنپ باکس را برای دریافت سفارش خود ارسال نماید. این سایت هیچ مسئولیت و منفعتی در مقابل هزینه پیک مشتری ندارد. لطفا در هنگام انتخاب روش حمل نقل، به مبلغ قیمت پیک به نسبت محدوده آدرس خود توجه فرمایید.

4-مشتریانی که مایل به دریافت بسته خود از طریق باربری هستند، لطفا نوع باربری را در قسمت توضیحات ذکر کنند، لازم به ذکر هست هزینه پیک درون شهری از انبار تا باربری به عهده مشتری می باشد، مبلغ 10هزار تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

– ارسال با پیک

برای مشتریان تهران ارسال با پیک سریعترین روش می باشد. مامور پیک موظف است کالاهای مشتریان را صحیح و سالم تحویل ایشان نمایند و لازم است مشتریان قبل ازتحویل گرفتن و امضای رسید کالا آن را از لحاظ شکستگی و سلامت فیزیکی کاملا چک نمایند. دقت نمایید که این روش شامل حومه تهران نیست.

زمان ارسال:
پس از آماده سازی سفارش، زمان ارسال با پیک تقریبا 1 ساعت می باشد (غیر از زمان های شلوغی غیر قابل پیش بینی خیابان ها).

هزینه ارسال:
هزینه ارسال مطابق تعرفه پیک (با توجه به موقعیت زمانی و مکانی متغیر می باشد و توسط شرکت های پیک معین می گردد، کامپیوتر پارسیان به هیچ عنوان در این هزینه منفعت مالی ندارد.)

– ارسال با پست

ارسال با پست، مقرون به صرفه ترین روش ارسال برای مشتریان شهرستان می باشد. عموما ارسال با این روش تا درب منزل یا محل کار مشتری ۲ تا 3 روز طول می کشد. چنانچه ارسال کالای شما با پست باشد جهت پیگیری وضعیت مرسوله خود در هر زمان می توانید به سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست مراجعه و شماره مرسوله خود را وارد نمایید.

زمان ارسال:
۲ الی ۴ روز- در صورت نیاز فوری به محصول با پشتیبانی تماس بگیرید.

هزینه ارسال:
نسبت به وزن، حجم و قیمت بسته متغیر می باشد.

– ارسال با تیپاکس

زمان ارسال:
زمان ارسال با تیپاکس ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد.

هزینه ارسال:
به عهده مشتری می باشد و در مقصد به تیپاکس پرداخت میشود.

برای تخمین هزینه بسته پستی خود موارد زیر را مطالعه بفرمایید:

تعرفه پایه بر اساس وزن، فاصله مبدا و مقصد با توجه به تبصره های زیر محاسبه می شود.

تبصره 1 : در صورتیکه وزن حجمی بیشتر یا برابر با وزن جرمی باشد، مبنای محاسبه  تعرفه وزن حجمی می باشد.

تبصره 2 : در صورتیکه پاکت با وزن بالای 2 کیلوگرم باشد، مرسوله با تعرفه بسته محاسبه خواهد شد.

تبصره 3: در سرویس اکسپرس هوایی: تعرفه به ازای وزن حجمی محاسبه می شود.

تبصره 4 : وزن حجمی از فرمول زیر محاسبه می گردد:

قوانین بیمه سفارشات توسط تیپاکس:

-ارسال با چاپار

زمان ارسال: برای شهرهای با مسافت کمتر از 600 کیلومتر از تهران 24 ساعت و برای شهرهای با مسافت بیشتر بین 48 تا 72 ساعت.

هزینه ارسال: (پس کرایه) درب منزل توسط شرکت چاپار از مشتری دریافت می گردد.

در سایت مبلغ 10 هزار تومان بابت هزینه های بسته بندی کامپیوتر پارسیان از شما دریافت می گردد. هزینه 10 هزارتومانی که بابت بسته بندی از شما در سایت گرفته می شود، صرفا بابت یک بسته اندازه متوسط می باشد و در صورتیکه تعدد کالاها یا تعداد آن ها در سفارش مشتری زیاد باشد بطوریکه مجبور به بسته بندی بیشتر باشد، توسط شرکت پارسیان با مشتری تماس و مشتری ملزم به پرداخت هزینه های مازاد بسته بندی می باشد.

با مطالعه لینک های زیر می توانید هزینه ارسال بسته خود را توسط شرکت تیپاکس تخمین بزنید. تعرفه داخلی برای شهرهایی است که ارسال آن ها بصورت زمینی امکان پذیر است. تعرفه هوایی برای شهرهایی است که ارسال به آن ها شهرها تنها از راه هوایی امکان پذیر است.

تعرفه داخلی

تعرفه هوایی 

– تحویل درب فروشگاه

هزینه ارسال:
رایگان است و مشتری می تواند درب فروشگاه کامپیوترپارسیان کالای خود را تحویل بگیرد.

— مشتری حتما باید قبل از حضور در محل از آماده بودن سفارش خود از طریق تماس با شماره 88947512 داخلی 1 اطمینان حاصل نمایید.

— در صورت داشتن هر گونه سوال با پشتیبانی کامپیوتر پارسیان تماس بگیرید.

— لازم به ذکر می باشد سفارشات ۵شنبه نیز شنبه پردازش و ارسال می شود.